joi, 28 august 2008

Ultimele cuvinte




- Stai cu mine!

- Trebuie sa plec.

- Acum?

- Da…

- De ce?

- Pentru ca apoi va fii prea tarziu.

- Prea tarziu pentru ce?

- Pentru noi. Pentru tine.

- Eu sunt bine. Pentru ca tu esti aici.

- Daca nu plec acum nu o sa mai poti sa mai visezi.

- Dar eu vreau sa visez cu tine. Vreau sa visam impreuna.

- O sa-ti ucid visele. Pentru ca tot asa sunt eu, omor fara sa vreau lucrurile la care tin.

- Atunci… sunt gata sa mor.

- Nu esti. Nu vei fii niciodata. Tu iubesti prea mult lumina. Nu vezi ca sunt facut din intuneric?

- Atunci intunericul tau va fii lumina mea.

- Nu mai e timp…

- Intotdeauna va fi timp

- Pentru mine numai e… sufletul meu e prins in realitate. Trebuie sa ma intorc acolo sus.

- Ce e acolo sus?

- Lumea mea.

- Cum e lumea ta?

- Lumea mea… e o lume din petale de trandafiri negrii, o lume unde lumea nu spera. E lumea culorilor mormantale si a obrajilor arsi de lacrimi.

- Dar tu nu esti asa…Tu esti… ca mine!

- Nu, nu sunt. Sunt diferit doar cu tine. Pentru ca tu m-ai schimbat. Defapt, sunt doar un inger cazut in noroiul vietii.

- Credeam ca ma iubesti.

- Mai mult decat orice. Dar nu vreau sa-ti rapasc viata. Eu sunt prea real pentru tine.

- O sa pleci?

- Da.

- Acum?

- Da.

- Mai stai cu mine…macar un minut. Atat iti cer.

- Nu pot!

- Haide…haide sa oprim timpul in loc. Sa-l lasam sa curga doar pentru noi.

- Timpul nu este de partea noastra, timpul ne uraste pentru ca nu suntem nemuritori. Timpul e plin de pacate.

- Ia-ma cu tine!

- Locul tau e aici. Departe de tot ceea ce sunt eu

- Chiar nu vezi? Fara tine nu sunt nimic. Trebuia sa-mi spui de la inceput.

- Stiu. Dar n-am avut curaj. Credeam ca o sa te pierd.

- Nu o sa ma pierzi niciodata.

- Si acum…ce o sa faci fara mine?

- O sa mor incet in fiecare zi. Amintirea ta o sa fie ca un drog veninos de care sunt dependenta, dar care stiu ca ma va ucide.

- O sa-ti fie bine.

- Te iubesc!

- Gresesti. Nu e bine sa iubesti pe cineva ca mine.

- Pleci acum?

- Da. Pana nu e prea tarziu.

- Adio!

- Nu spune adio!

- De ce?

- Pentru ca voi fii mereu alaturi de tine! O sa te veghez de acolo de sus…

- Ma doare mai putin daca spun adio…

Si apoi ingerul pleca…

­­­­­­­­­­­______________________________________

"Suntem ingeri cu o singura aripa si nu putem zbura decat tinandu-ne unii pe altii de mana."


5 comentarii:

bYmbX spunea...

pe mn ma fashe sa plang:(:(:(



da e frumoasa:X:X:X



>:D<

CrystalRose spunea...

asta e drama iubirii imposibile a celor 2 ....ajtia amandoi se iubeau pana la sacrificiu si cred ca ai surprins frumos diferenta de conceptie dintre ei..pe mine m-a emotionat dialogul..mai ales ca iubiri de neatins exista si intre pamanteni ....

Anonim spunea...

:(:(..foarte frumos...dar..prea trist...:|

Anonim spunea...

este soooper:X:X...kiss:-*

:-<:-<:(:(

anyta:x

raluca moraru spunea...

da stiu ca e trista...

am scris-o de dimineata cand aveam o stare din aia de imi venea sa ma arunc de la etaju 6 [bine k blocul meu are decat 5:))]

acum imi vine sa ma arunc de la 4 :|