duminică, 19 octombrie 2008

Cronologie

Ea: De ce nu vorbesti niciodata despre tine?
El: Nu am nimic bun sa-ti spun.
Ea: Nu cred.
El: Ai face bine sa crezi!
Ea: Spune-mi decat un singur lucrul Este ultimul lucru care te intreb. Promit
El: Ce vrei sa aflii?
Ea: Cine e EL?
El: Care El?
Ea: Baiatul din fotografia alb-negru de pe birou.
El: Aa...despre el era vorba. El e...un vechi prieten.
Ea: Si...?Spune-mi mai multe.
El: Ai avut dreptul la o singura intrebare.



Cu 20 de ani in urma

Intr-o noapte tarzie de decembrie, doi prieteni se desparteau la o intersectie. Ningea.
Unul dintre ei o lua pe o alee pustie si ingusta.
Celalalt o lua pe linia de tramvai pentru a traversa strada.
Un scartait de roti ruginite si un strigat ascutit de durere fransera linistea aproape palpabila a noptii de cristal. Zapada se colora rapid in rosu intens.
Apoi...nu a ramas decat tacerea.


______________________

Intelegeti ce vreti.

______________________

P.S
Am scris asta pentru ca mi s-a spus ca am cam somat pe blog.
Si pentru ca azi am avut inspiratie.

6 comentarii:

Anonim spunea...

daa...sunt prima
:x
e bestial articolul :X
e superb
>:D<
m-am intristat
:(:(:(:(

Anonim spunea...

mai,si cand am citit asta tocmai ma uitam la: http://www.youtube.com/watch?v=e8VbAKkTiZ0

raluca moraru spunea...

ce coincidenta miruna :|
:))

Anonim spunea...

am intrat si io putin din curiozitate ca sa citesc ce-ai scris.. pot spune ca e destul de profund si trist...daca nu as fi stiut,as fi zis ca sunt niste ganduri ale unei persoane ... nu atat de vesela precum esti sau pari
:)
geanina

raluca moraru spunea...

Pai na Geanina...fiecare dintre noi mai are stari proaste.
Mi se para ce daca scriu scap de energia negativa.
Sau daca fac poze.
:>

bYmbX spunea...

fata...u ma faci sa plang:))