sâmbătă, 20 septembrie 2008

13 lucruri care ma inspaimanta[leapsa pe blog]

Am primit leaspa de la Miruna, asa ca ma conformez si eu:))

So, 13 lucruri care ma inspaimanta:

1. Manelele si manelistii-ma inspaimanta si ma scrabesc, mai ales ca vad aceste specimene zilnic x(.
2. Lifturile-am claustrofobie. Nu vreti sa mergeti cu mine intr-un lift, believe me.
3. Pisicile:)). Serios, mi-e frica rau de ele >:P
4. Profa de antreprenoriale :. Fara cuvinte.
5. Disparitie brioselor din lume-as muri fara briosicile de la Mc.
6. Catifeaua si algocalminul-am alergie.
7. Sa mi se strice calcul...: Am cosmaruri legate de chestia asta.
8. Verdele si rozul!!! Le urasc x(!!!
9. Boala! Crunt...
10. Moartea... si mai crunt
11. Sa raman fara rezerva mea de nectarine :))
12. Sa imi spuna unii prosti ca sunt emo! Fuck off, nu sunt emo! Si nici nu o sa fiu.
13. Sfarsitul lumii- chiar daca a mai venit de vreo 4 ori pana acum cica vine iar in octombrie si in 2012. So watch out!

Leapsa mai departe la Raluca.

Take care!

2 comentarii:

miru be spunea...

ahaaa,deci dacă ne supărăm vreodată,o să te inchid în lift cu profa de antrepre vopsită juma' verde juma' roz şi cu o pisică(eventual,nu neapărat obligatoriu) şi să-ţi pun o bandă cu EMOOOO EMOOOOOO,care să facă aşa la nesfârşit şi-o să-ţi dau cafea şi fără nectar şi o să te apuce sfârşitu' lumii acolo,fără să ştii cum s-a terminat elodia...=))
glumesc,glumesc,merci că ai luat leapşa!

raluca moraru spunea...

:)))

da, daca vrei sa ma omori e perfect:))

ms pentru leapsa:P